ІТС - офіційний супровід користувачів програм "BAS" та "1С:Підприємство"

Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) - це комплексна інформаційно-технологічна підтримка користувачів сімейства програм "BAS" та "1С:Підприємство".

В рамках договору ІТС користувачам надається набір сервісів інформаційно-технологічного супроводу для комплексної офіційної підтримки систем автоматизації та послуги компанії ТОВ "Стандарти ІТ". Перелік сервісів, що надаються в межах договору ІТС опублікований на Порталі ІТС

Основна мета проекту - забезпечити зареєстрованих користувачів сімейства програм "BAS" та "1С:Підприємство" оперативною та якісною інформаційно-консультаційною та технічною підтримкою. Для цього на регулярній основі користувачам надається актуальна методична і довідкова інформація, необхідна для прийняття управлінських рішень та коректного ведення обліку, а також нові релізи програм, додаткові навчальні та методичні матеріали з експлуатації програмних продуктів.

Користувачам ІТС надається:

  • Оновлення прикладних рішень (конфігурацій) і технологічної платформи, інформація про плани виходу релізів;
  • Інформаційна система ІТС (ІС ІТС) в мережі Інтернет;
  • Консультації спеціалістів Служби технічної підтримки та компанії ТОВ "Стандарти ІТ" телефоном та електронною поштою;
  • Регулярні семінари із оглядом законодавства та його відображення в програмах для автоматизації бізнесу – в очній формі та в форматі відеолекцій;
  • FREDO Звіт - інтегрований з програмами для автоматизації бізнесу сервіс здачі електронної звітності до Державних органів, реєстрації податкових документів в ЄРПН та обміну ними між контрагентами;
  • Персональні письмові консультації від експертів і аудиторів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку.
Сервіс "Оновлення програм" дозволяє:
  • Отримати інформацію про плановий графік виходу нових версій прикладних програм і технологічної платформи.
  • Отримати інформацію про планові зміни функціоналу, які будуть зроблені в новій версії програми.
  • Дізнатися яка версія програмного продукту актуальна на поточний момент, завантажити дистрибутиви для оновлення вашої версії продукту до актуальної.
  • Отримати інформацію про список помилок, які зареєстровані і будуть виправлятися в наступних версіях програм.
  • Завантажити різні додаткові файли, які рекомендовані розробниками програмних продуктів для використання.
Сервіс "Лінія консультацій" включає:
  • персональне консультування користувачів з питань роботи з програмами "BAS" та "1С:Підприємство" по виділеній телефонній Лінії Консультацій за телефонами +380 (44) 222-72-10 (45) і по електронній пошті hotline@1c.ua;
Інформаційна система ІТС для користувачів програм для автоматизації обліку – для керівників, кадровиків, економістів, бухгалтерів та IT-спеціалістів. ІС ІТС доступна в режимі 24*7 – цілодобово, без вихідних і святкових днів.
В ІС ІТС представлені новини, коментарі та консультації спеціалістів з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, рекомендації щодо оподаткування господарських операцій, покрокові інструкції щодо їх відображення в програмах для автоматизації обліку, інструкції зі складання бухгалтерської, податкової та іншої звітності та відправки її до контролюючих органів в електронному вигляді за допомогою сервісу "FREDO Звіт".
На сайті ІС ІТС its.1c.ua публікуються і підтримуються в актуальному стані:
  • форми звітності, релізи програм та конфігурацій рішень "BAS" та "1С:Підприємство";
  • навчальні матеріали та практичні приклади:
    • з налаштування та ефективного використанню прикладних рішень лінійки "1С:Підприємство";
    • з ведення бухгалтерського та податкового обліку з використанням "1С:Підприємство";
    • з кадрового обліку та ведення розрахунків з персоналом по оплаті праці;
  • довідники з обліку господарських операцій в типових рішеннях на базі "1С:Підприємство";
  • готові алгоритми складання бухгалтерської та податкової звітності;
  • спеціальні розділи по ПДВ та податку на прибуток;
  • відповіді лінії консультацій на запитання користувачів програм "1С:Підприємство";
  • інформаційно-правова підтримка ЛІГА:ЗАКОН;
  • бухгалтерська періодика:
    • Дебет-Кредит. Календар бухгалтера;
    • Дебет-Кредит. Запитання і консультації;
  • документація, призначена для поглибленого вивчення платформи "1С:Підприємство" та типових прикладних рішень; методики роботи з торговим обладнанням в "1С:Підприємство".
Сервіс Здачі Електронної Звітності FREDO Звіт (https://fredo.com.ua)
Сервіс FREDO Звіт надає можливість користувачам безпосередньо із типових конфігурацій:
  • формувати регламентовану звітність у державні органи;
  • пряма інтеграція з системами автоматизації (BAS, UA-Бюджет,1С:Підприємство) – робота без проміжних файлів експорту та різних додаткових обробок;
  • перевіряти заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) та роздрукувати документи;
  • зашифрувати і підписувати документи електронним цифровим підписом;
  • надсилати звіти у контролюючі органи та отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням;
  • зберігати документи на електронних носіях.
Укладаючи договір "ІТС", кожен користувач програм "BAS" та "1С:Підприємство":
  • буде впевнений у легальності отриманих оновлень програмних продуктів;
  • отримає можливість використовувати всі знання і досвід, накопичені методистами та експертами товариства "Спілка автоматизаторів бізнесу" в області бухгалтерського обліку, оподаткування, кадрового обліку;
  • навчиться ефективно працювати в програмах сімейства "BAS" та "1С:Підприємство";
  • буде в курсі змін законодавства та їх відображення в системах автоматизації;
  • зможе отримати персональну консультацію у провідних експертів, аудиторів, методистів та розробників прикладних рішень та партнерів;
  • буде отримувати кваліфіковану допомогу компанії ТОВ "Стандарти ІТ" по установці, оновленню та експлуатації програм.

Детальніше

 

Курс не знайдено!